sobota, 3 października 2015

PharmaCF, Cztery Pory Roku, Skoncentrowane serum do rąk i paznokci



OPIS PRODUCENTA

Dzięki wysokiej koncentracji składników aktywnych serum zapewnia intensywną regenerację dłoni. Już po pierwszym użyciu natychmiast przynosi ulgę zniszczonej i podrażnionej skórze. Serum intensywnie regeneruje i nawilża, likwiduje szorstkości skóry, wygładza skórki wokół paznokci oraz chroni ręce przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. To wszystko dzięki zawartości ekstraktu z białej herbaty, który regeneruje, odżywia i wygładza skórę dłoni oraz 5% masła shea odpowiadającego za likwidację szorstkości rąk. Dodatkowo masło zapewnia skuteczną ochronę przed wiatrem i mrozem. Uzupełnienie składu kosmetyku stanowi olej słonecznikowy zmiękczający i wygładzający ręce oraz wzmacniający barierę ochronną naskórka, a także silnie nawilżająca i łagodząca alantoina.



Uwielbiam kremy do rąk. W swojej kolekcji posiadam ich kilka. Dzisiaj jeden z moich ulubieńców, czyli Skoncentrowane Serum do rąk i paznokci Cztery Pory Roku. Był on dodatkiem do jednego z pudełek beGlossy, którego ja nie zamówiłam, ale produkt zainteresował mnie na tyle, że postanowiłam go kupić. Opakowanie jest małe i poręczne. Idealne do torebki. Dodatkowo posiada wygodną pompkę. Krem jest bardzo lekki w delikatnie różowym kolorze. Skóra dłoni po aplikacji jest miękka i nawilżona, a efekt utrzymuje się dopóki nie umyjemy rąk. Według mnie idealnie nadaje się na wiosnę i lato, może nawet i jesień, ale niestety na zimowe mrozy może być za słaby. Kończę właśnie pierwsze opakowanie, ale na pewno zakupię ten produkt ponownie. 

Dla zainteresowanych wklejam skład. 

SKŁADNIKI

Aqua, Caprylic/ Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Helianthus Annuus Seed Oil, Glycerin, Propylene Glycol, Glycerin Stearate SE, Dimethicone, Ceteareth – 20, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Camellia Sinensis Leaf Extract, Parfum, Allantolin, Carbomer, Ethylhexylglycerin, Xanthan Gum, Sodium Hydroxide, Lecithin Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate


1 komentarz:

  1. Słyszałam wiele dobrego o tym serum, mi się podoba w nim ta pompka :)
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń